Dijaka 3. letnika programa mesarstvo Miha Pilko in Tilen Ornik sta bila od 13. oktobra do 2. novembra 2019 na delovni praksi na partnerski šoli Tartu Vocational Education Centre v mestu Tartu v Estoniji. Prvi teden sta bili z njima tudi učiteljici strokovnih predmetov Polonca Leskovar Mesarič in Rosvita Arzenšek Pinter ter učitelj praktičnega pouka mesarstva Romeo Ogrizek. Za vsemi je zanimiva in poučna izkušnja; dijaka sta se veliko naučila, prvič sta letela z letalom, videla sta nove kraje in znamenitosti, spoznala nove prijatelje. Tu je njun prispevek o mednarodni izkušnji, ki jima bo ostala za vedno v spominu.

13.oktobra 2019 smo se Miha Pilko, Tilen Ornik in 3 profesorji odpravili na pot v Estonijo. Najprej smo se z GoOptijem odpeljali na Dunaj na tamkajšnjo letališče. Potem smo z letalom odleteli v Estonijo, natančneje v Tallin, ki je glavno mesto Estonije. Potovanje je bilo zelo vznemerljivo, saj sva se oba peljala prvič z letalom. Ko smo prispeli v Talin smo se odpravili na vlak, ki nas je odpeljal v Tartu. Tam smo se nastanili v Hektor Design Hostlu, kjer sva stanovala vse 3 tedne. Naslednji dan smo odšli v šolo Tartu Kutsehariduskeskus. Tam so nam razkazali šolo, nato pa še mesto. Drugi dan smo se odpravili z učenci prvega letnika na ogled klavnice, nato pa smo si ogledali še policijski muzej. Tretji dan se nam je pridružil še profesor Gregor Sok, ki je z ostalimi profesorji v petek odšel nazaj v Slovenijo. V soboto smo si ogledali narobe obrnjeno hišo in muzej z starimi predmeti. V šoli sva začela z prakso ob 8.30. Tam sva spoznala veliko novih receptov in pripravo mesa na različne načine. V soboto sva si odšla ogledat še AHHA Science center in se nato odpravili še na kosilo. Delo v šoli je bilo zelo zanimivo, tam se lahko veliko naučiš, saj se vse dela počasi in natančno. Zadnji četrtek sva v šolo prišla ob 9.00, tam sva še naredila rolado in se poslovila od vseh, nato pa sva se odpravila na vlak, ki naju je pripeljal nazaj v Talin, kjer sva se za eno noč nastanila v hotelu Hestia Hotel Seaport. Zjutraj sva se z taxijem odpeljala do letališča in ob 7.00 smo poleteli nazaj na Dunaj, od tam naju je odpeljal GoOpti nazaj v Maribor na avtobusno postajo. To je bila nepozabna izkušnja, ki je ne bova nikoli pozabila.